1478735.jpg

Aihe

Espanja. Idea tähän decoon tulee siitä, että kovasti pidän tästä kyseisestä maasta. Ja puolestaan ihastus tätä maata kohtaan tulee siitä, että asuin Espanjassa 3 kuukautta viime syksynä koulun kv-harjoittelun muodossa. Kaikki, jotka innostuivat aiheesta muodossa kuin muodossa, niin ovat tervetulleita mukaan! Decon koko on jälleen A5 ja jokaiselle on varattu KAKSI sen kokoista sivua. Rohkeasti mukaan vain:)

Ohjeita

- Kun haluat ilmoittautua mukaan, lähetä minulle sähköpostilla osoitteesi.
- Toivomukset siitä, monennenko sivun haluat tehdä, huomioidaan.
- Saatuasi decon, kysy minulta seuraavan osoite sähköpostitse.
- Ilmoita minulle, kun laitat decon menemään seuraavalle.
- Julkaisen mahdollisesti jokaisen tekemän sivun blogissani, joten jos et halua omaasi julkaistavan, ilmoitathan siitä minulle.
- Sivuja saa muovittaa ym. kunhan muistaa varoa, ettei sivun toinen puoli vaurioidu (toista askartelijaa ajatellen).
- Askarteluaikaa/sivu on 1 viikko. Jos sinulle ilmenee viivästystä, ilmoitathan siitä minulle.
- Viimeinen lähettää valmiin decon minulle.

- Huomio postitettaessa, että postimerkkejä on tarpeeksi, jotta vastaanottaja ei saa ikävää yllätystä lunastuksen merkeissä...

-Deco lähtee liikkeelle 29.5

Osallistujat:

1. Dumdum (osoite ok) valmis
2. Miia (osoite ok) valmis
3. Minja (osoite ok) valmis
4. Marylean (osoite ok) valmis