1461396.jpg

 

 

Aihe

Decon teemana/aiheena on iki-ihana KESÄ-YÖ. Mukaan voi liittää kaikkea ihanaa (kuvia, runoja, aforismeja yms.), mitä teema mieleen tuo. Mukaan mahtuu 10 osallistujaa, jokaiselle tilaa on varattu yksi A5-kokoinen sivu (toinen osallistuja siis askartelee sivun toiselle puolelle.) 

Ohjeita

- Kun haluat ilmoittautua mukaan, lähetä minulle sähköpostilla osoitteesi.
- Toivomukset siitä, monennenko sivun haluat tehdä, huomioidaan.
- Saatuasi decon, kysy minulta seuraavan osoite sähköpostitse.
- Ilmoita minulle, kun laitat decon menemään seuraavalle.
- Julkaisen mahdollisesti jokaisen tekemän sivun blogissani, joten jos et halua omaasi julkaistavan, ilmoitathan siitä minulle.
- Sivuja saa muovittaa ym. kunhan muistaa varoa, ettei sivun toinen puoli vaurioidu (toista askartelijaa ajatellen).
- Askarteluaikaa/sivu on 1 viikko. Jos sinulle ilmenee viivästystä, ilmoitathan siitä minulle.
- Viimeinen lähettää valmiin decon minulle.

- Huomio postitettaessa, että postimerkkejä on tarpeeksi, jotta vastaanottaja ei saa ikävää yllätystä lunastuksen merkeissä...

 

TÄYSI!!

Osallistujat:

1. Marylean (osoite ok) Lähtenyt eteenpäin...
2.Dumdum (osoite ok) Lähtenyt eteenpäin...
3.Mertzi (osoite ok) Lähtenyt eteenpäin...
4. Suvi (osoite ok ) Lähtenyt eteenpäin...
5.Päivi (osoite ok) Lähtenyt eteenpäin...
6.Oliivi75 (osoite ok) Lähtenyt eteenpäin...
7. Itu (osoite ok) Lähtenyt eteenpäin...
8. Saoka (osoite ok) Lähtenyt eteenpäin...
9. Peikkotyttö (osoite ok) Lähtenyt eteenpäin...
10. Anna (osoite ok) Täällä, lähtee kohta kotiin!